zaterdag 17 december 2011

Heb je vragen, opmerkingen e.d?

Ik heb er eens over nagedacht, mij volgen in mijn blog en vervolgens reageren kan je soms uit privacy redenen misschien overwegen niet te doen.
Dit kan ik mij heel goed voorstellen.
Ik waardeer feedback, reactie's, vragen of opmerkingen enorm en geloof dat een gedachte uit het collectief een individu kan laten groeien.
Ik wil u/je daarom uitnodigen, wanneer deze behoefte er is, mij een mailtje te sturen!

estertennapel@gmail.com

en vertrouw erop dat dit met respect behandeld wordt.

Bedankt!

2 opmerkingen:

  1. hey Esther,
    Wat een mooi verzorgde Blog!
    Interessant onderwerp ook nog! Ik zou het daarover graag met je willen hebben.
    Ondersteuning van goed getrainde ervaringsdeskundigen is geen overbodige luxe op het terrein van hulpverlening bij sexueel/machtsmisbruik.
    Heb jij een mailadres waarop ik je kan bereiken?
    HEt mijne is: annwondergem_1@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb je een mailtje gestuurd met mijn adres. Maar hij staat ook hierboven beschreven, zeker overheen gelezen ;)Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen